Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3Úprava eshopuV krátké době pro vás připravíme nový vzhled stránek a doplníme nové produkty, s kterými jste se... arr3Týden slevMáš na to koule? Je období dovolených, tak ušetři nějakou tu kačku a nenech si uplavat 15% slevu na... arr3Nové Pop-UpsPřipravili jsme pro vás nové příchutě kvalitních pop-ups.... arr3Jezero Dělouš11.6.2017 Zpráva od vody z jezera Dělouš číst dál......

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 125,00 Kč (4,81 EUR)
skladem
Naše cena 500,00 Kč (19,23 EUR)

Osmnáctka z hlubin

Už je konečně čtvrtek 27. května a my – team FishingArt.cz jedeme chytat na jezero Dělouš.

Správce jezera nás po příjezdu přivítá a hned nás nalodí na člun. Veze nás na číslo 10, které bude po dobu tří dnů naším domovem. Hned vedle nás je Milan, náš dlouhodobý tester a milovník našich vymazlených výrobků FishingArt.cz. Milan je na jezeru už pátý den a štěstěna mu zatím moc nepřeje. Za tu dobu co na tomto krásném místě chytá měl jen několik málo záběrů a na břehu bylo doslova jen pár ryb.

Po vyložení všech věcí, a že jich není málo, začínám chystat krmení. Abych správně zakrmil místo, do kýblů rozlámu na kousky krmné boilies, přidám pár celých a jde se boostrovat. Zvýrazňovače chuti  používáme pro větší atraktivitu návnady. Kapříci si nás přeci musí všimnout! Jeden kýbl tedy zaliji svým oblíbeným boosterem z řady Sirena Kreveta/Krab a druhý zaliji boosterem Ambrosia Ananas. Z těch vůní mi jde hlava kolem.

S kyblíky se nalodím na loďku a začínám hledat nejlepší místo pro umístění bóje. Nikde není žádný zlom ani hrana a dno pozvolna klesá až do devíti metrů. Umisťuji bóji na šesti metrech hloubky a zakrmuji plošně v pásu až do osmi metrů hloubky. V průběhu odpoledne přikrmuji už jen ze břehu ty samé směsi ze břehu lopatou a kobrou.

Já a Petr (náš tým Fishingart.cz) máme dohromady nahozených šest prutů. Dva ke břehu do hloubky cca 3,5m a zbylé pruty do střídavé hloubky 4-8m, různě vzdálené od břehu.

Teď už jen čekat, až se nějaký krasavec chytne. Plni očekávání děláme jídlo, sbíráme od kolegy informace a relaxujeme.

I když bez záběru, jdeme spát s nadšením, co na nás zítra čeká. Druhý den ráno v půl šesté nás probudil první záběr. Je to hezká jízda, kapr odmotává z navijáku metry vlasce. Kapr je statečný dorostenec vážící cca 4kg. Je poledne a dostavuje se další záběr – malý kapřík. Přehazujeme pruty a já zjišťuji, že voda není ještě prohřátá a je na dně studená.

První rybu jsme chytili z hloubky cca 6m. Vysvětlujeme si to relativně dlouhou zimou. Milan, který je na místě 11 právě chytil kapříka, který nám díky své infekci napověděl, že se zdržoval dlouho na bahně. Je potřeba tedy lovit ve větší hloubce. Ryby se v menších hloubkách zatím nezdržují.

Fishingart.cz

V ten samý den ulovíme ještě jednu rybu vážících 14kg – nádherný šupináč.

Kluci z č. 11 také nezůstali pozadu a předešlý večer vytáhli kapříka okolo 8kg, krásně stavěného.

Další den nás ráno žádná jízda neprobouzí a tak jsme trochu nervózní zda jsme neodhadli špatně vodu. Ale kdepak, to si jen kapři na chvíli někam odpluli a dali o sobě vědět až okolo poledne. Petr vytahuje hezkého lysce z větší hloubky, který mu dělá nesmírnou radost.

Fishingart.cz

Další kapr na sebe nenechá dlouho čekat a už se se mnou fotí v náručí. Krásně stavěný šupináč okolo 10kg.

Konzultovali jsme s Milanem změnu taktiky jeho lovu a úspěch se toho večera dostavil v podobě nádherného šupináče těsně přes 20kg.

Poslední noc Petra probouzí jízda v podobě hezkého šupináče přesahujícího 14kg.

Fishingart.cz

A máme tady poslední ráno a pomalu začínáme balit. Vypadá to, že po dokrmení z předešlého večera nás ryby evidentně nechtějí nechat zahálet.

V den odjezdu následuje dopolední série záběrů a na břeh se postupně během tří hodin podívá několik ryb. Mezi nimi je i nádherný kapr, který má 18kg a tím si Petr udělal i svůj "osobáček" na soukromém revíru.

Mysleli jsme, že je už konec, ale kdepak. Nakonec se přišli rozloučit rovnou dva kapři okolo deseti kilo. Lepší rozloučení s revírem jsme si nemohli přát.

Fishingart.cz

I když ryby braly spíše opatrně, sbíraly menší nástrahy a to hlavně sladké a kořeněné v průměru 12 a 16 naší řady Ambrosia a Sirena. Plošné krmení asi udělalo na pozvolném svažujícím se dnu také své a na naší první návštěvu tohoto jezera budeme ještě všichni dlouho vzpomínat.